2016. május 6., péntek

Mackó torta

Születésnapra készült ez a macit ábrázoló torta. Egy kedvenc plüss macit kellett megvalósítanom torta formájában.
Kaptam fényképeket és videót is, hogy megpróbáljam lemásolni a mackó vonásait. A medvét csokitorta alapból formáztam meg. Több fej is készült, míg sikerült eltalálnom az adott macira leginkább jellemző fejformát.
A maci "szőre" is különleges árnyalatú, így annak a kikeverésén is dolgoznom kellett, de a végén elégedett voltam az eredménnyel, egészen közeli lett az eredeti színhez. A maci fehér pólót és piros sálat visel, így az alap forma elkészülte után ennek megfelelően kellett felöltöztetni.
A tortánál az volt a kérés, hogy sok négyes legyen rajta, így jöhetett a 4-es gyártás! :)
Majd a macit is felültettem a tortára. Elégedett voltam vele, jól sikerült, és az ünnepeltnek is tetszett. :)
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template