2016. február 22., hétfő

Orchidea torta

Újabb virágcserép tortát készíthettem, ezúttal fehér orchideát kértek. Sok munka volt a virágokkal, rengeteg bibét és szirmot készítettem, festettem, mert nem tudtam, hogy fog végül összeállni, pontosan hány virág és bimbó kell majd a tortára. Munka közben is jó volt nézni, ahogy kezdtek összeállni a virágok, és egyre többen és többen sorakoztak az asztalon.
Fehér csónakorchideákat készítettem egy leheletnyi lilás-rózsaszín színnel. 

Végül a virágszál összerakásánál izgultam még, hogy élethűen kössem össze az egyes orchideákat a szárral, illetve, hogy el ne törjem őket, de egyetlen törés nélkül megúsztuk! :)

A fehér orchidea fekete kaspót kapott, ami csokoládétortát rejtett. Nagyon szerettem készíteni, - bár voltak elgondolkodtató részei a munkának-, és végül az eredménnyel is elégedett volt mindenki. Szép torta született.  Vetekszik az Amarillisz tortával, mindkettő a kedvenceim közé tartozik. :)
 
 
 Annó


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template