2014. szeptember 4., csütörtök

Elkészült a varrósszekrény

Sok idő és munka után végre átadásra került a varrósszekrény. Óriási örömet okoztunk vele, nagyon tetszett az újdonsült gazdájának. Azóta is mindig használja, ha ideje engedi. :)

Sok mindennel fel lett szerelve, az ajtókra felkerültek a tartozékok. A bal oldalin egy bagoly alakú krétatábla van (az alá még ígértem egy krétatartót, amit meg is fogok csinálni), valamint a cérnatartó.
A jobb oldali ajtón pedig helyet kapott egy parafa tábla (eredetileg egy textillel bevont hungarocell táblát terveztünk oda, de változott a terv, amikor ezt megláttam egy boltban.) egy csodaszép mintás akasztósor és a vállfákból készült szalagtartó.

A szekrény aljába behelyeztem a dobozokat, néhányba került horgolófonal, kötőfonal, méteráru. A polcokat is berendeztem, ezekre papírral bevont irattartók, kis dobozkák, üvegedények, tárolók kerültek, valamint a kis díszfények közül is néhány. Nagyon örültem nekik kék és fehér színűeket sikerült venni, amik nagyon jól mennek a szekrényhez.

Beüzemeltük az asztali lámpát, a díszfényeket és a ledet is felkapcsoltuk. Minden működött. Jöhetett az átadás!!! A szekrény elkészült! :)

Íme a fotók róla körbe, és belülről:



Díszvilágítással:

Gyöngyös polc:
És a led fénnyel:
Nagyon jó projekt volt ez a szekrény felújítás és szerintünk nagyon szép és használható lett a végeredmény. Olyannyira a szekrény felújítás rabjai lettünk, hogy már el is kezdtünk egy másik régi szekrényt kicsinosítani. :)
Annó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template