2014. szeptember 24., szerda

Az első formatortám – Táska torta


Úgy döntöttem kipróbálom a formatorták készítését. Elsőre inkább valami egyszerűbbnek látszót választottam, egy kis táskát. A fondant használatát gyakorolgatom mostanság, így ez is egy hasznos projektnek bizonyult.

Inkább nem piskótát sütöttem alapnak, hanem muffin tésztát, hogy erősebb legyen. Valamint kávés-fehércsokis krémet készítettem hozzá.

A fondant türkizre és rózsaszínre festettem, valamint egy részét fehéren hagytam.

Kicsit variáltam az eredeti elképzelésen és a torta egyik oldala csíkos lett, a másik fehér. Elkészítettem a táska fülét, a gombokat és a virágdíszítést az elejére. A virágot nem vittem túlzásba egyszerű lett, de szerintem pont illik a táskához, nem akartam túl bonyolítani.

A tésztaalapom kicsit szabálytalan alakú volt, ezért nehezebb dolgom volt vele, habár próbáltam megfaragni. A fondanttal való betakaráson még van mit csiszolnom, de örülök neki, hogy sikerült elkészítenem ezt a tortát. Érdekes élmény volt, teljesen más, mint egy kerek torta.

És én azért így elsőre elégedett vagyok vele. :)
Nóri

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template