2014. július 11., péntek

Varrósszekrény készül

Találtunk a házban egy hatalmas ruhásszekrényt, amelyikre ránéztünk és hát mi semmi hasznát nem vennénk így, mint akasztós szekrény, de...mi lenne ha átalakítanánk, kipofoznánk és egy szuper hatalmas varrós-kreatív szekrény lenne belőle?!
Jelenleg ez az új projekt a ház körül és már nagyon bele is ástam magam a bútorfelújításba. :)

Amúgy is imádok barkácsolni, festeni, így ez egy igazán jó feladat a számomra!

Ajándékba készül így sok kulisszatitkot nem oszthatok meg itt, de helyzetjelentéseket és a végeredményt felteszem ide is.

Jelenleg lecsiszoltam, kipolíroztam a fémalkatrészeit, lecsiszoltam az egész bútort kívül-belül (na ez egy nagy munka volt!) és megkapta az alapozó festést, így most épp szép fehér.



Ezután következnek majd az izgalmasabb részek. A színek, az anyagok, a polcok és a többi... :)
Nagy keresgélést, utánajárást követően ma végre beszereztem a remélhetőleg tökéletes festékeket is hozzá.
Nóri

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Annó Falva Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template